Λογισμικό μαζικής εστίασης Η πιο ολοκληρωμένη εφαρμογή για τους χώρους εστίασης, εστιατόρια, καφετέριες, ταχυφαγεία, delivery
Λογισμικό μαζικής εστίασης
Η πιο ολοκληρωμένη εφαρμογή για τους χώρους εστίασης, εστιατόρια, καφετέριες, ταχυφαγεία, delivery.
Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί τη πρώτη ΕΝΙΑΙΑ λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης επιχείρησης εστίασης:
- ασύρματη παραγγελιοληψία
- delivery / take away & εμπορική διαχείριση μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή λοιπές χρεώσεις.
Η άκρως πετυχημένη πορεία του στην αγορά για πάνω από δεκαπέντε χρόνια και οι δεκάδες πετυχημένες ενεργές εγκαταστάσεις (ανεξαρτήτως μεγέθους) αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία της εφαρμογής και τη συνεχή ανάπτυξή της ώστε να καλύπτει νέες ανάγκες που προκύπτουν
Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Estiasi ERP απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία του κλάδου της εστίασης που επιθυμεί να καλύψει απλές ή πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις:
Εστιατόρια, Ταβέρνες, Καφετέριες
Cafe bar
Delivery
Νυχτερινά κέντρα
Πολυχώρους διασκέδασης
Take Away - Καταστήματα γρήγορου φαγητού
Beach Bar
Ξενοδοχεία (χρέωση δωματίων)
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Χωρίς χρεώσεις ανά θέση εργασίας: Κανένας περιορισμός στους χρήστες / σερβιτόρους, multi-user άδεια χρήσης
Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο hardware: Ταμειακή μηχανή / ΕΑΦΔΣΣ / Thermal printers, ελάχιστη απαίτηση 2GB μνήμη σε υπολογιστή με touch οθόνη ή POS
Ασύρματη παραγγελιοληψία στο λεπτό: Αξιοποιήστε κάθε συσκευή PDA, mobile phone, tablet (Android - iOS - Windows)
Ενιαία πλατφόρμα λειτουργίας: Παραγγελιοληψία, Delivery, Take away για την άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
Ευέλικτη χρήση: Γρήγορη εξοικείωση των χρηστών από το πρώτο δεκάλεπτο της εκπαίδευσης
Εξατομικευμένο interface για κάθε χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά "δεσίματα": Σερβιτόροι ανά χώρο, δικαιώματα ανά χρήστη, είδη καταλόγου ανά χώρο
Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των διανομέων και των πακέτων που αυτοί μεταφέρουν, ενημέρωση ώρας αναχώρησης και επιστροφής για αξιολόγηση του προσωπικού, δυνατότητα Geodata για άμεση εύρεση στοιχείων διεύθυνσης από το Google Maps και εμφάνιση επάνω σε χάρτη, εμφάνιση διαδρομών, χρόνος δρομολογίων
Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο σε ελάχιστο χρόνο, αναγνώριση κλήσης με modem
Εμπορική διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική εικόνα της επιχείρησης: Διαχείριση προμηθευτών / αγορών, συνταγές, αναλώσεις πρώτων υλών, δαπάνες επιχείρησης, προγραμματισμός εισπράξεων πληρωμών, στατιστικά / αναφορές
Διασύνδεση με modules: Hotel: αφορά στα Ξενοδοχεία, Retail: αφορά στους πολυχώρους εμπορικής δραστηριότητας που σερβίρουν, Champion: αφορά στους χώρους ευεξίας που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών
Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms / email, Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
Διασύνδεση υποκαταστημάτων, Διαχείριση franchise επιχειρήσεων
Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων, έκδοση δωροεπιταγών
Επικοινωνία με άλλα module
Επικοινωνεί με άλλα modules της εφαρμογής προσφέροντας ολοκληρωμένη διαχείριση
Άμεση ενημέρωση της αποθήκης με τις καταναλώσεις
Σε επικοινωνία με το Pegasus Hotel, μπορεί να χρεώνεται ο λογαριασμός του δωματίου άμεσα
Το λογισμικό Pegasus Estiasi ERP έχει οργανώσει πολλούς χώρους εστίασης με μεγάλη επιτυχία.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
Παρακολούθηση αίθουσας με τραπέζια και παραγγελίες
Παρακολούθηση bar με άμεση έκδοση απόδειξης, χωρίς παρακολούθηση παραγγελίας
Παρακολούθηση fast-food με άμεση έκδοση απόδειξης και ταυτόχρονη παρακολούθηση παραγγελίας
Παρακολούθηση delivery
Εύχρηστη οθόνη reception βασισμένη στην τεχνολογία Pegasus, με προγραμματιζόμενα πλήκτρα και λειτουργία σε οθόνη αφής
Επιλογή ειδών μέσα από οθόνη οργανωμένη σαν το menu του εστιατορίου, σελίδες με τις ομάδες των ειδών
Εύκολος και γρήγορος τρόπος καταχώρησης παραγγελίας
Άμεση εκτύπωση της παραγγελίας στους εκτυπωτές των τμημάτων: Κάθε είδος εκτυπώνεται στον χώρο που πρέπει να παρασκευαστεί (π.χ. τα φαγητά στην κουζίνα, τα ποτά στο bar), δυνατότητα ταυτόχρονης εκτύπωσης της παραγγελίας μέχρι και σε 5 διαφορετικά σημεία (για λόγους ελέγχου)
KDS (Kitchen Display System) για σωστή και άμεση προετοιμασία των παραγγελιών από τη κουζίνα
Δυνατότητα συγχώνευσης τραπεζιών, αλλαγής τραπεζιού, έκδοση αποδείξεων, μετατροπή σε τιμολόγιο
Ξεχωριστός λογαριασμός ανά παρέα στο ίδιο τραπέζι
Έκδοση αποδείξεων με χρήση ΕΑΦΔΣΣ και POS εκτυπωτή, αλλά και οποιουδήποτε ταμειακού συστήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν φορολογικός εκτυπωτής και διαθέτει ανάλογο λογισμικό
Επικοινωνία μέσω απλού modem που υποστηρίζει αναγνωρίζει κλήσεις ή τηλεφωνικά κέντρα που υποστηρίζουν TAPI drivers, εναλλακτικά μπορεί να γίνει χρήση τηλεφωνικών κέντρων Asterisk ή VoiP
Άμεση εμφάνιση του πελάτη αν υπάρχει ή οθόνης για καταχώρηση των στοιχείων του
Αυτόματη διαχείριση της καταχώρησης της παραγγελίας στον πελάτη
Αναγνώριση αν υπάρχει ήδη παραγγελία σε εξέλιξη στον πελάτη, οπότε τα νέα είδη καταχωρούνται σε αυτήν
Χρήση απλών PDA από τους σερβιτόρους αρκεί να διαθέτουν internet explorer και να συνδέονται στον υπολογιστή της reception
Εύκολη και γρήγορη καταχώρηση της παραγγελίας
Αυτόματη ενημέρωση της reception με την παραγγελία
Άμεση εκτύπωση της παραγγελίας στους εκτυπωτές των τμημάτων: Κάθε είδος εκτυπώνεται στον χώρο που πρέπει να παρασκευαστεί (π.χ. τα φαγητά στην κουζίνα, τα ποτά στο bar), δυνατότητα ταυτόχρονης εκτύπωσης της παραγγελίας μέχρι και σε 5 διαφορετικά σημεία για λόγους ελέγχου
Δυνατότητα αλλαγής τραπεζιού, συγχώνευσης τραπεζιών αλλά και μοιράσματος τραπεζιού από το PDA
Διαχείριση παρεών ανά τραπέζι για να μπορούμε να έχουμε διαφορετικούς λογαριασμούς
Παρακολούθηση πληρωμένων ειδών ανά τραπέζι παρέα
Δυνατότητα εμφάνισης μόνο των τραπεζιών που έχουν ανατεθεί σε κάθε σερβιτόρο